2010-09-18

Kontakt med J

Under veckan tog jag och skrev till J på Facebook när jag såg honom online där. Frågade helt enkelt hur det går med jobb och skola eftersom jag visste att det är mycket han får stå i. Efter att ha fått svaren önskade jag honom en trevlig kväll och gick offline. Kände inte för att störa mer, men hade bara en sådan ångest för att inte ha någon kontakt alls. Alltså blev det väldigt kort, men då hade jag iaf fått visa att jag faktiskt bryr mig.

Igår blev det en hemmakväll för mig igen eftersom jag inte hade någon som helst lust för en partykväll med andra. Plötsligt börjar J skriva på Facebook.

Inte blev det någon jättelång och jättedjup diskussion, men bara så där lite, och det känns så otroligt skönt. För mig har det alltid varit normalt att förbli kompis med mina ex och jag har känt att det varit jobbigt med ingen kontakt alls med J. Förhoppnings har det blivit än förändring på det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!