2010-09-18

Nytt startfält

Idag ska jag på en fest. Det har varit fester hit och dit de senaste åren och jag har ärligt talat börjat tröttna lite. Men nu, idag, så ser jag faktiskt fram emot festen. Inte för att jag tror att det ska bli årtiondets fest eller så, tvärtom tror jag att det kommer att bli en relativt lugn kväll, vilket jag även ser fram emot. Och en annan förklaring till att jag är riktigt glad över att blivit inbjuden är att jag inte riktigt känner folket som kommer dit. Hon som bjöd in mig är en tjej som jag inte träffat jätteofta, inte ens pratat jätteofta med, men vi har något gemensamt och har funkat bra ihop de gångerna det blivit så. Alltså kommer det att bli en kväll med helt nya människor - något jag känner att jag verkligen behöver just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!