2010-04-18

Nya kompisar?

Igår var jag och drack lite coctails med tjejkompisen V och killkompisen K. Efter att ha pratat om K och hans kärleksliv, blev jag tillfrågad "när jag ger gas".

Senare hamnade på vårt favoritställe där vi ställde oss vid ett bord. Vid bordet stod redan två killar. V ställde sig på andra sidan bordet och K mellan mig och killen som stod på våran sida av bordet. Det var så tydligt att de ville prata med oss, och V menade senare att den andra stirrat tydligt på mig hela tiden, men det kom ingen som helst chans alls, eftersom K stod och "skyddade" oss.

Alltså kom jag fram till att om jag verkligen skulle vilja lära känna nytt folk så ska jag inte gå ut med K som verkar ha fått för sig att vara någon j*k*a skyddare och V som flörtar vilt, trots äktenskapet (som hon är lycklig i).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!