2010-04-17

P igen

I onsdags blev jag övertalad av att följa med och dricka en öl efter jobbet. Ett bra beslut! Det var en trevlig kväll. Och så fick jag träffa P igen.

Jag såg rätt snart att han stod där med den gemensamma kompisen vi har, men jag stannade kvar där jag stod och låtsades att inte ha märkt dem. Inte vill jag ju vara för tydlig.. ;)

Det tog inte lång tid innan de kom till oss, och även jag som brukar ha svårt att märka sådant såg direkt att P flörtade med mig under den korta tiden vi hälsade varandra och bytte några andra ord också. Sedan fortsatte jag åter igen med de andra kompisarna och det var alltså de enda orden och blickarna vi bytte med varandra. Men hem gick jag ändå med P i tankarna..

Idag var jag på stan och träffade även den där gemensamma kompisen igen och eftersom han började prata om unga killar igen så kom ju P upp till tals igen. Jag försökte byta ämnet, men han kompisen ger inte upp så lätt. Och då sa han det; han tror att P nog skulle vilja mer.

Mer i hans fall betyder ju absolut inte något seriöst förhållande, utan ja, någon annan typ av förhållande. "Han är snygg, i bra skick, han är ren, och han vill ha dig, utan några löften." säger gemensamma kompisen. Ja, varför egentligen inte..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!