2011-04-27

J på besök

Två timmar efter att jag hade bloggat om J kom han på besök.

Vi skulle träffas under kvällen på stan för att titta på fotboll men han började ställa in det och själv var jag fortfarande helt slut efter helgen så jag kände också för att bara stanna hemma. När han skrev att han var på dålig humör och inte kände för att vara på stan så skrev jag att jag har en eller två öl i kylskåpet. "På riktigt?" "Ja." Och det var det.

Tills någon gång strax efter 21 skriver han och frågar var jag är, och när jag skriver att jag är hemma så svarar han att han kommer förbi. "Men du, jag ligger i sängen och tittar på Idol på nätet, är du säker på att du ska komma ikväll?" "Ja, jag kommer snart". En halv timme senare ringde det på dörren och där stod han. Jag tog täcket med mig, öppnade dörren och kom tillbaka till sängen och lade mig och fortsatte titta på programmet. "Vad? Du ligger verkligen i sängen och tittar på Idol??" :D

I cirka en timme stannade han och den största delen av tiden skrev han till någon tjej med mobilen. Han lade sitt huvud på min mage, och senare sin hand på mitt ben igen, men annars var det inget som skulle kunna tolkas som närmanden. Och så tänkte jag på det när han låg där.. jag tror inte ens att jag kände någon som helst.. hmm.. lust för honom. Den enda jag tänkte på var C.... :( *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!