2010-02-21

Unga killar

Alla mina första pojkvänner var äldre än jag. Det kunde handla om ett, två, tre eller fyra år, men de var alltid äldre. En av mina ex's hade redan varit gift och från detta äktenskap hade han två barn. Det var aldrig något problem för mig, tvärtom började jag redan ställa mig in på att bli en styvmamma för två flickor.

På något konstigt sätt har jag nu på sistone dock mer dragits för killar som är betydligt yngre än jag! 23, 25, eller något i den stilen. Visst, det handlar inte om tio års skillnad eller så, men ändå tillräckligt stor skillnad för att jag börjat få höra om saken.

Vad har då dessa unga killar, som gör att jag bli intresserad av dem? Ok, de ser bra ut. Väldigt bra t.o.m. skulle jag vilja påstå. Det kanske bara gör bra för ens självförtroende när en sådan snygging gör närmanden.

Samtidigt har jag ju vetat från början med de två senaste att det aldrig skulle bli något seriöst med dem. Men lite närhet lite då och då har inte varit helt fel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!