2010-02-21

Upptagna killar

Förutom unga killar har de senaste åren även lite för många upptagna killar blivit en del av mitt liv. Jag vet inte vad det är men det verkar på något sätt att jag drar till mig killar som är sedan flera år tillbaka i ett förhållande.

Den sitsen är allt annat än bra. Man vet att man gör fel samtidigt som man redan hunnit bli så inblandat att man har svårt att dra sig ur.

Jag har aldrig träffat flickvännerna i fråga. Jag har alltså aldrig fått en personlig kontakt med dem. Detta tror jag är också en av anledningarna att det kunnat gå så långt. Så falsk skulle jag ändå inte kunna vara att jag låtsas som inget när jag vet att jag gör det möjligt för killen ifråga att bedra sin tjej.

Fast det är ju det. De killarna som det hunnit bli lite mer med (dagliga dejter, träffa kompisar, etc.) har ju aldrig känts som typiska killar som bedrar sina flickvänner. De har inte alls verkat som sådana svin som man normalt ser otrogna killar som. Samtidigt som jag inte ser mig själv som en sådana slampa som man normalt tycker att tjejerna som gör så är.

Den ena upptagna killen som jag dejtat gjorde slut med sin flickvän. Inte pga mig men det hjälpte nog honom på vägen att han "hade" mig. Tills han sedan kom på att han behöver tid för sig själv; att han inte vill direkt påbörja ett nytt förhållande.

Den andra upptagna killen som jag dejtat gjorde jag slut med, så gott som man kan göra slut med någon som man aldrig officiellt var tillsammans med, eftersom han inte kunde bestämma sig för vad han vill.

Kan inte jag bara träffa någon som tycker att jag är så underbar som de andra påstått att jag är, som jag också tycker är intressant, men som även är ledig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!