2010-05-19

Long time no see

I lördags träffade jag mitt ex E. Vi var ihop i ett par månader i slutet på 2008 - början på 2009, men gjorde slut för att jag då inte var beredd på ett så seriöst förhållande som jag med honom skulle haft. Han var perfekt på många sätt för att bli Mannen. Jag bara inte kände mig redo.

Nu är han iaf tillsammans med sitt ex, som han var ihop med före mig. Vi hade inte setts på över ett år och den första timmen var lite konstig. Men sedan gick det förbi och det var riktigt roligt.

Det som gjorde det extraroligt var att vi flörtade vilt med varandra. Han började och jag hade ju inget emot det.

Den nyvarande flickvännen kom ju också dit senare och då blev det hela lite konstigare igen, och jag tror inte att hon uppskattade oss tillsammans på soffan och delandes en ölflaska.

Men en intressant kväll var det i vilket fall som helst.

Vi får se om han kommer att höra av sig imorgon då vi båda kommer att vara i min nuvarande hemstad... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!