2010-05-13

På pizzerian kl 4 något

Vid kl 4 inatt var vi och åt pizza efter en lång utekväll. På pizzerian, redan när jag kom in, var den söt liten kille som log blygt mot mig.

Efter att H och jag fått våra pizzor gick vi in för att sätta oss. Det såg fullt ut men det var en kille som reste upp sig och jag frågade om han är klar. "Ja, det är bara att slå sig ner där." När jag satt mig ner förstod jag att han jag sitter bredvid är killen från dörren.

Ja, det var ju lätt att börja prata i alla fall. "Sorry, är det ok om vi ställer våra pizzor på bordet?". Ja, det var det. Och så fick jag lite mer plats på soffan också.

Sedan kom även V och Sr med sina pizzor och Sr (den gemensamma kompisen) satte sig ju såklart så att jag inte hade någon som helst plats längre och frågade därför snällt om jag fick flytta mig lite närmare han killen. Hah, "ja, du får komma så nära du vill!". Det var en överraskande kommentar för att han verkligen verkade väldigt blyg.

Där satt vi och åt våra pizzor och småpratade lite alla tillsammans, mina kompisar och hans kompisar.

Sedan blev det dags att gå hem (äntligen!) och vi önskade alla varandra en fortsatt trevlig kväll eller god natt eller något. Sedan gick H, V och jag ut, men där ute märkte jag att Sr blev kvar. När jag tittade genom fönstret så ser jag C Sr prata med killen! "Vad gör han??" frågade jag V och H. "Heh, han frågar säkert efter killens nummer för dig!" svarar V och skrattar.

Och ja, det gjorde han också. När Sr kom ut hade han killens visitkort i handen och gav den till mig. Då kunde jag inte annat än skratta även om jag där inne varit irriterad på Sr som började prata om att jag ju gillar yngre killar. I vilket fall som helst så kom killen ut just då och ja, jag vet inte. Vi sa hejdå en gång till och sedan gick vi alla hem.

Nu sitter jag här och har stalkat runt på Facebook med inte lyckats få reda på hur ung killen egentligen är. Han var söt, och verkade som sagt lite blyg och ingen dryg j*vel som C eller P.. och uppenbarligen hade han intresse, annars hade han ju inte gett kortet. Men hallå, om han är typ 20 eller något?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!