2010-10-12

Besöka C, med H. Och flickvän.

Jag har berättat både om C och H här. H som jag nästan blev ihop med, men som nu är en bra kompis med mig i stället. Och C har jag också skrivit relativt mycket om.

Och i söndags skrev jag om att känna mig lugn med att åka och besöka C.

Det jag inte skrev är att det är med H jag planerat att åka dit (det är ju genom C jag överhuvudtaget lärt känna H). Och att under gångerna det varit något mellan mig och C så har H visat sin svartsjuka rätt tydligt. "Men det blir ju inget problem nu eftersom det inte kommer att hända något mellan mig och C. Det ska bli en trevlig helg med två kompisar."

Trodde jag. Men idag fick jag höra att även Hs flickvän kommer att följa med. Av någon anledning blev det hela lite jobbigare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!