2010-10-10

Efter helgen

Han kom.

I fredags kom han ut genom tågstationens dörrar och ikväll såg jag hans tåg åka iväg.

Och nu? JAG VET INTE!!

Han är trevlig. Mina kompisar i staden där han bor gillade honom och de av kompisarna som träffade honom nu här tyckte också att han var trevlig.

Och ok, den här gången följde han med hem till mig..

Nu vill han komma igen om 3 veckor. Han tycker att vi ska ge det en chans. Han tycker inte att 800 km är för mycket. Båda vi två har haft distansförhållanden förut. Bådas varade i över 3 år, alltså är det inget som måste vara omöjligt.

Alltså frågar jag mig nu: vad vill jag? Är jag osäker pga av distansen, eller pga honom? Eller ja, osäkerheten är ju bara pga mig själv, men vad är det jag är rädd för?

Kanske ska verkligen ge det en chans? Vad har jag att förlora....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!