2010-10-06

Ovetande

I måndags skrev han att han fixar biljetterna "imorgon". I ett av messen den kvällen frågade jag då om han alltså verkligen menar på allvar. Inget svar på frågan, bara "God natt, söta drömmar, puss!"

Igår fick jag ett sms sent på kvällen igen och innehållet var ungefär samma som kvällen innan. Go'natt och så vidare.. Det svarade jag på varpå jag även fick ett svar till, men det var allt för igår. Inget om besöket.

Imorse bestämde jag mig för att messa och önska god morgon och för en gångs skull vara den första som tar kontakt. Svaret på det messet slutade med "jag ser fram emot fredagen!". På messet där jag frågade när han då kommer har jag inte fått något svar än.

Behöver jag säga att jag är liiiiite otålig!? Jag vill veta vad som håller på! Kommer han, kommer han inte?? Samtidigt vill jag inte vara för på, för att det är mycket möjligt att jag sedan här bestämmer mig för att inte vilja inleda något förhållande med honom. Jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!