2010-10-04

L eller inte L

Sedan i onsdags är jag i en annan stad i landet där jag bor. Jag kom hit för att hälsa på hos kompisar och för att gå på en fest.

I fredags träffade jag mig med en kompis vars kompis sedan också kom strax därefter. Och när vi kom till stället dit vi skulle så tog det inte lång tid innan två killar kom och frågade oss om det finns plats för de vid vårt bord då stället annars var fullt. "Ja klar, sätt er ner!" säger min kompis.

Tja. Det blev en lång kväll. Och någon gång så var det bara en av de två killarna och jag kvar. L heter han. En supertrevlig kille, på många sätt "min stil", och mina kompisar (de två andra kompisarna träffade honom igår) gillar honom och tycker att han är sympatisk. Alltså allt toppen.

Bara det att det finns ett avstånd på 800 km mellan oss. Och jag tror inte att jag har någon lust för ett sådant förhållande just nu. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!