2011-05-11

Daten med J

Inte blev det som tänkt med J igår. Inte alls.

Istället för att åka inline&cykla och bara göra det, så blev det lite inlines-åkning&cyklande, öl och en natt tillsammans..

Själva sportiga delen var jättetrevligt, och det hoppas jag verkligen att vi tar och gör om, fast med att göra det lite längre än nu..

Öldelen var ok, en kompis till mig kom också till oss och allt bra. Tills J kom fram att han måste antingen åka direkt då för att hinna med sista tåget hem, eller sova över hos mig. "Jag har extra-tandborste, extra-täcke, extra-kudde, extra-madrass etc". Visste iofs redan då, att om han kommer att bestämma sig att sova över så lär det bli att dela säng i stället för att ta fram madrassen.

Han bestämde sig för att stanna kvar och sova över hos mig. "Är ju närmare till jobbet på morgonen också". Inget problem.

Under hela kvällen, som sedan varade till över midnatt, var allt lugnt och jag kände att jag inte behöver oroa mig för något. Men sedan när vi väl gick och lade oss, så tog det typ 30 sekunder innan han sade att det kändes konstigt. "Vad är det som känns konstigt?" frågade jag. "Att ligga bredvid dig och att inte ha sex." Jaaa-ha. Jag försökte med att det inte alls är konstigt, men han sade det gång efter gång rätt tydligt att han ville ha sex och om inte jag kände för det. Klar kände jag för det på ett sätt, men samtidigt känner jag inte för att komplicera det hela med något sådant.

Alltså lyckades vi (eller jag iaf...) somna lite senare, men det var en orolig natt på något sätt. Och..
jag vet inte exakt när det var så drog han mig till sig och jag visste det redan då.. jag kommer inte att kunna stå emot..

Gjorde jag inte heller. Och nu är jag lite förvirrad. Vill jag ha J som en KK? Egentligen inte tror jag. Fast å andra sidan, varför inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!