2011-05-28

Kontakt med L

L och jag har börjat ha lite kontakt. Vi har skrivits några sms, skickats ett par bilder, och det har känts helt ok.

I onsdags skrevs vi igen och på väg hem från stan så frågade jag honom om han har lust att ringa. Det gjorde han och vi pratade i en halv timme, och det kändes ok. Trevligt att komma överens, trevligt att kunna njuta av varandras sällskap i telefon och kunna prata normalt, utan att det ska gå till gamla saker. Efter samtalet var jag riktigt glad.

Vet inte, kanske har det att göra med att jag igår var väldigt emotional pga något annat som händer i mitt privatliv, men när han skrev igår, inte bara ett utan några meddelanden så blev jag ändå lite orolig. Tänk om han nu ändå missförstått mig och tror att jag vill honom tillbaka...? Ska nog hålla lite low profil med honom nu ändå ett tag framöver tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!