2011-05-21

J..

Fredagen förra veckan följde jag J med hem.

I onsdags var jag hos honom igen. Vägrade dock att ligga med honom.

Vet inte riktigt. Något förhållande blir det inte med honom. Känner igen saker från förra gången: det är alltid jag som får höra av mig. Det är alltid han som får bestämma när det passar.

Samtidigt så undrar jag om han inte kan bättre. Jag tror inte att han gör så för att vara elak. Det tror jag verkligen inte.

Gullig kan han också vara: han lagade mat i onsdags. Och det jag tycker är lite sött, är att han håller på att pussa mig på halsen, på ryggen, på pannan.. när vi ligger i sängen. Detta även i onsdags/fredags även efter att jag gjort klart för honom att han inte kommer att få något.

Vi får se hur länge han och/eller jag orkar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!