2010-06-05

Grillning på G

Idag ska det grillas!

Men inte blir det en vanlig grillning som jag normalt deltar i med kompisarna. Nope! Idag ska det grillas med J och hans kompisar.

Lite spänd är jag. Det är bara jag och "de". Inga egna kompisar att få hjälp av. Och inte vet jag heller var J och jag står. Visst har vi haft mycket kontakt (oftast jag som tagit första steget..?) de senaste dagarna, och träffats har vi ju också ett par gånger efter förra helgen. Men det har varit väldigt.. vänskapligt. Är förklaringen att vi båda nog ändå är lite blyga och inte vill göra bort oss, eller är det så att intresset på den nivån hunnit försvinna..? Jag vet inte ens vad jag själv vill.

Relativ säker är jag däremot på att den här kvällen kommer att ge några svar i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!