2010-06-24

"Så här låter det här!"

I staden där jag normalt bor var det en stor fest på gång igårkväll. Den festen missade jag ju nu eftersom jag inte är där. Jag visste att J skulle vara på stan och messade innan jag skulle gå och lägga mig att han skulle fire ordentligt och dricka en öl åt mig med. Snart därefter får jag ett mess som meddelar att jag fått ett mms (vilket min andra mobil, från år 1 och 2, inte visar). Ca 15 min senare, då jag redan hunnit somna, ringer min mobil. Det är J som vill låta mig höra hur det låter på stan, alla glada människorna och allt sjungande.

När han förstod att jag redan sov så blev han lite arg på sig själv att han inte tänkt tillräckligt långt, men jag försökte övertyga honom om att det var ok. Tvärtom tyckte jag att det var riktigt snällt tänkt att få mig ta del av firandet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!