2010-06-04

Parkpromenad

När jag berättade om Js samtal och sms för kompisen så var hennes svar "åh, söt han är!". Hennes reaktion var direkt positiv medan jag själv hunnit tänka "vad kul då att han hör av sig när partykvällen är slut..". Alltså hörde jag ju av mig till honom för att fråga om de också vill komma till parken.

Det skulle han visst väldigt gärna göra, men han var så bakis och visste inte om han kom iväg.

Men japp, även om det var cirka 4 timmar senare, så ringde han och frågade hur han hittar mig där. :)

Kompisen, som hade sovit över, var med och det kändes skönt att märka att han åter igen var ok med att umgås med mig. Det var en riktigt trevlig kväll jag tillbringade med dem två.

Helgen som är alldeles strax här, ser jag verkligen fram emot !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!