2010-06-17

Vikt

Under tiden jag var ihop med mitt ex gick jag upp väldigt mycket i vikt eftersom det blev en sådan omställning med mat och dricka osv. När det sedan tog slut mellan oss så tog det månader att gå ner igen.

Nu har jag lyckats gå ner till det normala igen efter några månaders onyttiga ätande och levande. Bara för att träffa någon som J, som äter pizza typ 5 gånger i veckan.

Bara den här veckan har vi suttit två kvällar i rad och beställt och därefter även ätit pizza medans vi tittat på fotboll. Till detta hör ju också det, att under de dagarna då jag måste jobba länge blir det inget gym utan att åka hem och duscha i stället för att hinna träffa J så snabbt som möjligt.

Vi får se hur länge det kommer att ta innan vågen visar nya siffror..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!