2010-08-22

C Sr försöker hjälpa

Även den gemensamma kompisen (också nämnt som DGS) C Sr har varit överraskande gullig på sistone. Jag berättade i söndags för honom att det lär bli sista dagen för J och mig. Dagen frågade han hur det hade gått och så gav han tips om hur man slipper sitta och tycka synd om sig (han och hans tips, men ändå.. det är tanken som räknas). Ett par dagar därefter frågade han igen om det redan kändes bättre och igår ville han att jag skulle följa med ut.

Nu var jag ju ändå ute med H och en annan kompis, och även om C Sr och jag messade ett par gånger så blev det inte så att vi träffades.

Idag skriver han lite ursäktande att det tog så lång tid innan de kom till stan, för att de varit på en födelsedagsfest. Sedan skrev han att kvällen varit väldigt trevlig och att han skulle haft mig sig en kollega som skulle "fallit mig i smaken".. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!