2010-08-16

Skitdag

Det har varit en lång dag. Gick och lade mig relativt snabbt efter att J åkt härifrån. Ville inte göra kvällen längre eftersom jag visste att jag bara skulle må skit. Det tog en bra stund att somna, men när jag väl gjort det så sov jag gott. Tills jag klockan 4 vaknade och kunde inte somna om. Det var jobbigt!! Satte t.o.m. datorn på vid något tillfälle och överraskningen var inte ens nära så stor som besvikelsen när jag konstaterade att det inte finns någon online. Ingen att prata med.

Den här dagen började med gråt, vilket gjorde inte mina redan söndergråtna ögon bättre. Även på jobbet, dit jag klarade mig även om jag höll på att bli överkörd av en bil eftersom jag cyklade i mina egna tankar, blev det vid flera tillfällen omöjligt att hålla tårarna tillbaka. Som tur är såg ingen av mina kollegor det, direkt iaf. Kanske trodde de att jag håller på att bli förkyld..

Och självklart har jag min tidiga vecka den här veckan. Alltså är kvällen hemma ännu längre.

Som tur är var Ex-Sambon online från jobbet och fick låna sitt hörande öra. Eller läsande öga eftersom vi chattade. När han skulle hem därifrån lovade han att ringa senare.

Det gjorde han nyss. Han är och grillar med två gemensamma kompisar. Först hade han högtalartelefonen på, men som tur är tyckte även kompisarna att det inte var någon bra idé för att man knappt hörde något. När Ex-Sambon sedan sade att han kommer att ringa mig igen när de grillat klart och frågade när jag skulle gå och lägga mig, brast det igen. "Jag... försöker... stanna vaken.. lite längre.. vill inte ligga vaken igen mitt i natten......."

Annars försöker jag fylla min lediga tid med något roligt, men det är svårt då "bästa kompisen" fortfarande är bortrest och förutom henne har jag ingen lust att besvära mig till. Förhoppningsvis har jag hunnit lugna ner mig lite tills på torsdag, då jag ska träffa K.

Så, nu har jag officiellt gjort denna blogg till den desperata och patetiska singelbloggen, men det har jag väl rätt till, min blogg som den här är.

SUCK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här nedan! Tack så mycket!